tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Produse

Marketing. Manual pentru clasa a XII-a

Marketing. Manual pentru clasa a XII-a
Editura: Sigma
Autor(i) Cristiana MateiciucNicoleta Singureanu
Categoria: EducativManuale scolareClasa a-XII-aMarketing
ISBN: 978-606-727-408-0
Cod produs: Sigma-0264
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2016
Editia: 2
Format: 165x235
Nr Pagini: 96
Discount: 26%
Economisiti: 12,55 Lei
49,00 Lei
36,45 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Marketing. Manual pentru clasa a XII-a

Marketing – specializarea Economic pornește de la premisa că firmele românești se află în prezent la „ora marketingului“ și că specialiștii care răspund de conectarea cât mai eficientă a firmelor la mecanismul pieței trebuie să stăpânească viziunea marketingului și să opereze practic cu metodele acestuia. Parcurgând acest manual, elevii își vor forma o viziune de ansamblu asupra acestui adevărat fenomen care este marketingul modern, vor afla că activitatea unei firme este condiționată de adoptarea unui demers eficient în relațiile cu mediul extern, cu piața și se vor familiariza cu instrumentele și tehnicile folosite în cercetarea de marketing, pentru investigarea cerințelor pieței și adaptarea la dinamica acestora. Manualul este structurat în 7 capitole. Fiecare dintre acestea cuprinde mai multe lecţii propriu-zise, precum şi studii de caz. Capitolul tratează o problemă vastă, de ansamblu, pe care o veţi parcurge în câteva săptămâni de studiu. Lecţiile obişnuite conţin noţiunile prevăzute de programă şi scheme care vă ajută să vă completaţi cunoştinţele. La sfârșitul fiecărui capitol veți regăsi următoarele repere: • Repere pentru pregătirea practică – vă permite să observaţi cum se rezolvă o problemă de marketing şi să înţelegeţi modul ei de rezolvare. De asemenea, pot fi prezentate studii de caz şi se propun teme practice. • Termeni cheie – vă ajută să treceţi în revistă termenii cei mai importanți întâlniţi în capitol. • Dicționar – vă oferă definiții ale unor termeni dificili. • Elemente de sinteză – vă permite să recapitulaţi noţiunile prezentate. • Teme recapitulative – cuprinde aplicaţii referitoare la conţinutul capitolului. • Test de evaluare – permite evaluarea permanentă a cunoştinţelor cu ajutorul întrebărilor şi exerciţiilor şi pot fi folosite la notarea voastră. La sfârşitul manualului se regăsesc răspunsurile corecte de la testele de evaluare.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine: