tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Produse

Literatura, limba si comunicare clasa a IX-a Romana ca la carte Rasfoieste

Literatura, limba si comunicare clasa a IX-a Romana ca la carte
Editura: Paralela 45
Autor(i) Mihaela DobosMona Cotofan
Categoria: EducativAuxiliare scolare Clasa a-IX-aRomana
ISBN: 978-973-47-3819-9
Cod produs: Paralela-1193
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2023
Format: 200x285
Nr Pagini: 176
Discount: 19%
Economisiti: 6,70 Lei
35,00 Lei
28,30 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Literatura, limba si comunicare clasa a IX-a Romana ca la carte

Lucrarea de fata a fost gandita ca un intrument de lucru ce intruneste exigentele unui manual scolar cu libertatile oferite profesorului de programa scolara pentru clasa a IX-a. Proiectata sub forma a sase unitati, cu o structura stabila, ROMANA CA LA CARTE propune o abordare didactica adecvata, avand in vedere atat competentele, cat si nevoile de invatare ale elevilor. Prin temele literare tratate (Joc si joaca, Adolescenta, Iubirea, Familia, Personalitati, modele, exemple, Lumi fantastice) se urmareste descoperirea treptata a continuturilor, dialogul cultural si transferul permanent al ideilor dinspre literatura spre viata. Selectia autorilor a avut la baza criteriul estetic si potentialul formativ al acestora, reflectate intr-un exercitiu de sinteza si o punere in echilibru a literaturii de patrimoniu, reprezentata de valorile clasice, decupate inclusiv din canonul universal, cu literatura contemporana, mult mai ancorata intr-un regim al cotidianului. Nu in ultimul rand, dincolo de dimensiunea culturala, auxiliarul ofera cadrelor didactice posibilitatea unor evaluari standardizate, care sa permita o raportare cat mai obiectiva la nivelurile de achizitii ale elevilor si, implicit, configurarea unor parcursuri individualizate de invatare.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine: