tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Produse

Matematica prin joc sa invatam. Exercitii si probleme, teste de evaluare sumativa pentr clasa I

Matematica prin joc sa invatam. Exercitii si probleme, teste de evaluare sumativa pentr clasa I
Editura: Editura Cadrelor Didactice
Autor(i) Botezatu CristinaDeju Aurelia
Categoria: EducativAuxiliare scolare Clasa IMatematica si explorarea mediului
ISBN: 978-606-8426-17-4
Cod produs: Rovimed-071
Disponibilitate: Indisponibil
An Aparitie: 2013
Nr Pagini: 160
Discount: 1%
Economisiti: 0,11 Lei
19,62 Lei
19,52 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Matematica prin joc sa invatam. Exercitii si probleme, teste de evaluare sumativa pentr clasa I

Prezenta lucrare este elaborată în conformitate cu Programa Şcolară în vigoare,aprobată prin ordin al Ministrului Educației Naționale, Nr. 3418/19.03.2013       Prezenta lucrare cuprinde exerciții și probleme cu grad de dificultate variat șiteste de evaluare sumativă, ce pot oferi atât cadrului didactic, cât și părinților, oimagine completă asupra gradului de formare a competențelor prevăzute deprograma școlară pentru disciplina Matematică și explorarea mediului, la clasa I.Procesul de evaluare va pune accent pe recunoaşterea experienţelor deînvăţare şi a competenţelor dobândite de către elevi în contexte nonformale sauinformale, rezultatele elevilor fiind raportate astfel : pentru calificativul SUFICIENT, elevul trebuie să dovedească dobândireapartială a competențelor, sau competențe neconsolidate, în curs de formare , pentru calificativul BINE, elevul trebuie să dovedească dobândirea majoritățiicompetențelor, pentru calificativul FOARTE BINE, elevul trebuie să dovedească dobândireatuturor competențelor prevăzute de programa școlară.Punând copilul în situaţia de a rezolva probleme, lucrarea urmăreşteconcomitent: formarea deprinderilor de calcul matematic corect,dezvoltarea unei gândiri creative, stimularea curiozităţii, imaginaţiei, tenacităţii şi încrederii în forţele proprii , dezvoltarea simţului estetic şi critic,încurajarea iniţiativei şi a disponibilităţii de a aborda sarcini variate.Această lucrare se doreşte a fi un dialog viu între toţi participanţii la lecţii, înscopul realizării unor situaţii de învăţare interactive şi productive, bazate peinteresul specific vârstei şcolarului din clasa I, adresându-se : ELEVILOR – ca instrument de lucru,ÎNVĂȚĂTORILOR – ca instrument de predare-învățare-evaluare, PĂRINȚILOR – ca instrument de informare asupra traseului educațional pecare trebuie să-l parcurgă copilul la această disciplină și are drept scopconsolidarea cooperării între ELEV – ÎNVĂȚĂTOR – PĂRINTE, caparteneri în procesul instructiv - educativ.Vă urăm succes în parcurgerea sarcinilor de lucru ! Autoarele

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine: